• Aktualizacja danych kontaktowych kluczem do efektywnej komunikacji

    Opublikowano

    Posiadanie aktualnych danych kontaktowych klientów jest pożądane niezależnie od branży. W przypadku podmiotów zarządzających nieruchomościami jest to wręcz konieczne. Powodów z pewnością znajdzie się tyle, ilu jest zarządców. Zarządcy dbają o aktualność danych kontaktowych na różne sposoby. Dziś chcemy zwrócić uwagę na problem aktualności danych kontaktowych oraz pokazać, że nowoczesne systemy informatyczne mogą wspierać w tym zakresie zarówno zarządców, jak i mieszkańców.

  • Frekwencja w głosowaniach właścicieli wspólnot mieszkaniowych

    Opublikowano

    Niedawne wybory do Parlamentu Europejskiego 🇪🇺 wykazały, że frekwencja w Polsce pozostawia wiele do życzenia. Na tle 27 krajów Unii Europejskiej plasujemy się na 18. miejscu. Przyczyn tego stanu rzeczy jest wiele, ale zauważalna jest wyższa frekwencja w krajach z długoletnią tradycją demokratyczną. Dużą rolę odgrywa tu bowiem świadomość oraz edukacja w zakresie praw i obowiązków obywatela w życiu państwa. Nie inaczej wygląda zaangażowanie właścicieli w głosowanie nad uchwałami wspólnot mieszkaniowych. Zarządcy i administratorzy muszą często zmagać się z problemem zebrania przynajmniej 50% ważnych głosów. Potwierdzeniem tych słów jest chociażby artykuł Łukasza Baryłki na LinkedIn.

  • Czerwiec miesiącem walnych zgromadzeń członków spółdzielni mieszkaniowych

    Opublikowano

    W życiu każdej spółdzielni mieszkaniowej maj i czerwiec to wyjątkowe miesiące. To czas, kiedy odbywają się walne zgromadzenia członków spółdzielni, stanowiące kluczowy moment dla funkcjonowania i rozwoju każdej spółdzielni. Dla Zarządu to okazja do przedstawienia sprawozdań z działalności, omówienia planów na przyszłość związanych z budżetem, ale też wskazanie drogi dla usprawnienia działania organów spółdzielni na rzecz jego członków.