POLITYKA JAKOŚCI

Firma Sacer s.c. działa na rynku rozwiązań informatycznych dla zarządców nieruchomości w dziedzinie produkcji i obsługi specjalistycznego oprogramowania, jego rozwoju oraz usług okołoproduktowych. Nadrzędnym celem firmy jest uzyskanie zadowolenia i satysfakcji Klienta przez wytwarzanie nowoczesnego i niezawodnego oprogramowania:

  • dostosowanego do oczekiwań naszych Klientów,
  • zgodnego z wymogami formalno-prawnymi,
  • stanowiącego bezpieczną platformę do dokumentowania procesów biznesowych naszych Klientów,
  • nadążającego za modyfikacją celów i zadań bezpośrednich jego użytkowników.

W celu zapewnienia ciągłego rozwoju oraz wysokiej jakości świadczonych usług podejmowane są następujące działania:

  • rozpoznanie nowych wymagań naszych Klientów,
  • reagowanie na wszelkie sugestie i uwagi naszych Klientów,
  • prace badawczo-rozwojowe w zakresie produkowanego oprogramowania,
  • zapewnienie poczucia bezpieczeństwa użytkownikom wytwarzanego oprogramowania poprzez udostępnienie usług i konsultacji w sprawach obsługi oprogramowania,
  • wzbogacanie proponowanej oferty produktów i usług,
  • sprawną i terminową realizację usług,
  • korzystanie z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych,
  • zapewnienie zasobów kadrowych i technicznych do realizacji powyższych celów,
  • propagowanie powyższych celów wśród pracowników Firmy.

Prawidłowa realizacja powyższych działań zapewniona jest poprzez wdrożenie, utrzymanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015. Najwyższe kierownictwo firmy zobowiązuje się do przeglądania i nadzorowania założeń, celów oraz środków ich realizacji zapisanych w niniejszym dokumencie.